przez Marysia Pt, 17.09.2010 21:16
Emciu, wrzuciłam na google - tłumacza i taki efekt. Mizerny, ale wiadomo co lubi: piłkę nożną i piwo!
Małgosiu Sz. Cudne te gladiole, cudne!
DeChillo Suzanne / The New York Times
Nerwowy facet z tych filmów Woody Allen: Woody Allen.
Chłopca, jeśli życie było tylko tak: we wtorek rano, to reporter (który zawsze wyraża ubolewanie, że nigdy nie "Gwiezdne wojny" strona o tematyce bar micwy przedstawiony w "Przejrzeć Harry'ego") znalazł się wprowadziło na hotel New York pakiet biurowy mówić Woody Allen o swoim nowym filmie, "Will You Meet Tall Dark Stranger". A gdy Pan Allen, 74, charakterystycznie skarżył się na klimatyzację w chłodny z łazienką, nie oskarżył swego rozmówcę wiedzieć nic o jego pracy, i mówił obszernie o tematyce w swoim najnowszym filmie, filmu i proces jego myśli na coraz starsi - nie mówiąc już o jego następnej funkcji, "Midnight in Paris", którego zespół oddanych dzieje się to pierwsza dama Francji.
Wersja tego wywiadu ukazała się w środę o wydanie The New York Times. Są już fragmenty tej rozmowy.
Q. Czy mogę życzę szczęśliwego nowego roku żydowskiego?
Nie, nie, nie. [Śmiech] To jest dla ludzi. Chciałabym się z nim. Byłoby to bardzo pomocne w tych ciemnych nocy.
P: Ale to nie podkład, tam nie ma, w nowym filmie - nie religii, ale duchowości i zjawiska nadprzyrodzone?
A. No i połączyć je ze sobą. Dla mnie nie ma różnicy między rzeczywistym wróżki lub Fortune Cookie oraz zorganizowanej religii. Wszystkie są równie ważne lub nieważne, naprawdę. I równie pomocne.
Q. pomysłów psychicznych sił i życia w przeszłości, a przynajmniej ludzie, którzy wierzą w nich, są kluczowe dla "Will You Meet Tall Dark Stranger". Co mnie interesuje Cię na piśmie o nich?
AI był zainteresowany koncepcją wiary w coś. Brzmi to tak ponure, kiedy mówię, ale musimy zachować pewne urojenia nas dzieje. I ludzi, którzy pomyślnie zdają się łudzić szczęśliwsi niż ludzie, którzy nie mogą. Znam ludzi, którzy postawili wiarę w religię i wróżbiarzy. Tak przyszło mi do głowy, że to dobry znak dla filmu: kobieta, która miała wszystko nie dla niej, i nagle okazało się, że kobieta mówi jej majątek był jej pomóc. Problem w tym, w końcu, ona jest w za brutalne przebudzenie.
P. Co wydaje się bardziej prawdopodobne do ciebie, że mamy istniały w przeszłości życia, lub, że istnieje Bóg?
A. Nie wydaje mi się prawdopodobne. Mam taki ponury, to oceny naukowej. Czuję, co widzisz, tak cię piszą.
Q. Wśród czołowych mężczyzn Ciebie pracowałem, Josh Brolin wydaje się iść w bardziej chropowaty końca spektrum. Co mnie interesuje Cię praca z nim na ten film?
A. Co ciekawe, był jedyną osobą, że myślałem, kiedy byłem w połowie pisania, jednego aktora myślałem. Będę pracował z nim raz na krótko przed, i widziałem go w "W." i myślał, że tak wspaniały aktor. Chciałem jakiś facet, który siedział w domu, rozgoryczony, w stanie wywiązać się z obietnicy - zdesperowany, aby spróbować i odnieść sukces w jakiś sposób. I czułem się Josh mógł grać we wszystkie te cechy. Mógł grać w ucho, ale może przynieść sympatyczny jakości do niego. Zdobył wagi części, celowo. A następnie mógł siedzieć w domu i rozpraszają i piciem piwa i spróbować napisać, ale nie je i się rozproszyć przez atrakcyjną kobietę w oknie.
Q. kobieta-in-the-window scenariusz, przypuszczam, że może się zdarzyć w innych miastach, a także, ale to takie klasyczne fantasy New York, prawda?
A. Tak, mam to, ale nie widzę kobietę. Mieszkam w domu na Upper East Side, i widzę mój powrót okno. Ale ja zawsze widzę facetów, którzy pracują w biurze i zobaczymy ich w swoich komputerach. Często myślę, Boże mój, jeśli nie było tam piękną kobietę, to takie romantyczne rzeczy. Chcesz uzupełnić tak wiele opowieści o niej, a następnie, gdy była w związku małżeńskim, można się zastanawiać, o jej i męża, i kiedy spadł w okolicy do sklepu po produkty spożywcze, należy ją zobaczyć? Jest ich tak dużo materiału, nie. Ale to jest Nowy Jork.
Q. Tam jest motyw, że reoccurs w filmach, w tym ten jeden z utalentowanych, kto obawia się, że jego umiejętności są na blaknięcie. Dlaczego ten pomysł jeszcze intrygi Ciebie?
A. To był jeden z niewielu w życiu obawia się, że nigdy nie miałem ja, ale robi dostosowane do mnie cały czas i jest od dziesięcioleci. Są ludzie, którzy mówią: Czy kiedykolwiek myślałeś, możesz obudzić się pewnego ranka i po prostu nie jest śmieszne? No nigdy nie myślałem, że nigdy nie przyszło mi do głowy. Widocznie są ludzie, że nie cierpią z powodu bloku pisarzy i wiem, nie było muzyków jazzowych, którzy byli zupełnie cudowny w jednym czasie, to nigdy nie osiągnął jeszcze raz. Coś się z nich w jakiś sposób. Ale nie identyfikują się z tego.
P: Wracając do 1982 roku, nie sądzę, że już rok, w którym nie wydał co najmniej jeden nowy film. Czy Twój filmu kiedykolwiek czułeś, że obowiązek, jak masz to zrobić tylko, aby utrzymać passę żyje?
A. O, nie, nie, nigdy nie myślę o tym w tych kategoriach. Jeżeli projekt jest gotowy - w zeszłym tygodniu skończyłem edycji tego filmu Strzeliłem w Paryżu latem ubiegłego roku - wtedy będę pieścić za tydzień lub dwa, lub miesiąc, umieścić w małej muzyki i bawić się do niej. Ale nie o wiele więcej do zrobienia na nim naprawdę. Więc siedzieć, i co dalej? Co jest kolejną rzeczą zrobić? I zacząć pisać. Mam wiele pomysłów, niektóre z nich są dobre, niektóre z nich są mniej dobre, a ja ich.
P: Ale są też inne filmowców, którzy dzielą się na dysku i mogą się zgubić na okres pięciu lat w ramach projektu, lub długie okresy, w których nie widzi wyjścia z nich.
pracy A.I na niewielki budżet. I zawsze miał pieniądze, zanim napisał scenariusz. Kiedy więc wyciągnąć skrypt z maszyny do pisania, następnego dnia daję moim ludziom produkcji i idziemy z nim do produkcji. Niektóre inne osoby pisze doskonale wspaniały scenariusz, a potem mam do pozyskania 30 $, 40 mln EUR zrobić film. Więc doprowadzić ją do Harvey Weinstein i wniesienie go do Columbia. A oni mówią: No tak, jeśli można uzyskać Brad Pitt zrobimy to. I nigdy nie zrobić tego w moim życiu. I nigdy już nie czekał na nikogo. To, kim chcę i kto jest dostępny w tym czasie. Jeśli idealne na osobę w części jest Jack Nicholson i on nie jest dostępna, ale będzie on dostępny w ciągu ośmiu miesięcy do czterech miesięcy lub coś, nie czekać. Teraz, to dlatego, że jestem mniej artysty.
Pyt.: Dlaczego tak mówisz?
A.I nie mają cierpliwości. Kiedy zaczynałem robić filmy, zrobiłem "Take the Money and Run" i "Bananas" i co drugi trzeba było pracować. Wszystko było w filmie, film. I powiedziałem sobie: To jest szalone. Mam inne priorytety, które są ważniejsze. I nie siedzieć i nie ma do 14 dostaję tylko idealne jeden. Bo chcę iść do domu i oglądać Knicks lub Yankees. Nie obchodzi mnie tyle na temat mojej pracy na tym, że wysokie.
Pyt.: Jak się czujesz na temat procesu starzenia się?
A. Cóż, jestem przeciw. [Śmiech] Myślę, że nie ma nic do polecam. Nie uzyskać żadnej mądrości, lata mijają. Rozpadasz się, co się dzieje. Ludzie starają i umieścić na niej miły i lakierów, i powiedzieć: dobrze, łagodny. Możesz przyjść do zrozumienia życia i akceptować rzeczy. Ale chcesz handlu dla wszystkich, że na 35 ponownie. Mam doświadczenie, że gdy coś Ci się obudzić w środku nocy i zacząć myśleć o własnej śmiertelności i wyobrazić sobie to, i to daje nieco dreszcz. To, co dzieje się Anthony Hopkins na początku filmu, i od tej pory w, nie chciał usłyszeć od jego bardziej realistycznego żony: "Och, nie można dalej robić, że - nie jesteś już młody." Tak, ma rację, ale nikt nie chce słyszeć.
Q. Czy starzeje zmiana pracy w jakikolwiek sposób? Widzisz niektórych zadumy wschodzących w późniejszym filmy?
A. Nie, to zbyt chybił trafił. Nie ma ładu i składu, aby wszystko, co robię. To, co wydaje się słuszne w tym czasie. I już nie raz w życiu widział każdy mój film po tym, jak umieścić go na zewnątrz. Kiedykolwiek. Nie widziałem "Take the Money and Run" od 1968 roku. Nie widziałem "Annie Hall" czy "Manhattan" lub film zrobiłem potem. Jeśli jestem na bieżni i jestem scooting przez kanały, i spotykam się z nich, idę tam prawo przeszłości, bo uważam, że może tylko wcisnąć mi. Chcę tylko poczuć, "Boże, to jest tak straszne, gdybym mógł to zrobić tylko raz."
Q. Niedawno powiedział, że europejska prasa nagrywania filmów w Nowym Jorku stał się zbyt kosztowny. Czy myślisz, że po dokonaniu ostatniego filmu o?
A. Mój pierwszy wybór zawsze będzie w Nowym Jorku. Byłoby to moje najgłębsze życzenie - do pracy w miejscu zamieszkania jest oczywiście najbardziej luksusowym przywilejem, i na pewno będę tu znowu film. Ale mam kilka dolarów pójść dalej w niektórych miejscach. Miast mówię - Londyn, Paryż, Barcelona - to bardzo kosmopolityczna, a oni jak Nowy Jork. Mogę sobie na to pozwolić trochę łatwiej. Dla mnie to zaszczyt strzelać w Nowym Jorku, i nie przeszkadza mi to jest extra. Muszę to mieć, aby móc sobie na to pozwolić. Chciałbym zawsze zrobić zdjęcie w Nowym Jorku za 15 mln euro, które mogłem zrobić gdzie indziej za 12 mln euro, gdybym miał 15 milionów dolarów. Ale jeśli nie mam pieniędzy, to nie mogę zrobić.
Q. To nie jest sytuacja, w której tych miast europejskich którzy rozwinęli czerwony dywan dla Ciebie, podczas gdy w Nowym Jorku odbyła się za pewnik, s?
A. Nowy Jork był zawsze pomocny i współpracy i przyjemność strzelać w. Ale kraje europejskie nie daje ogromną ilość współpracy. I od czasu do czasu musiał dokonać cięć w moim filmie pracować tam, too. Jestem zawsze pracuje z mniej pieniędzy, niż potrzeba. To oczywiste.
Q. W pewnym momencie skończyć się co do filmu za darmo.
A. Rzeczywiście, bardzo, bardzo często kosztuje pieniądze podmiotów, które mają być w filmie. Bo płacimy minimum związku. I naprawdę nie fanaberie. Aby przyjechać do Nowego Jorku, Barcelonie, gdzie, to koszty ich ceny to zrobić. A ja sobie tak mało, tak naprawdę, kiedy myślisz, że piszę scenariusz i czasami będzie w filmie, a następnie spędzają cały czas pracujemy nad tym, w pokoju i edycji muzyki i korekcji kolorów i wymieszać. I dostać za to znacznie mniej niż wielu moich rówieśników się tylko do pisania scenariusza, kierowanie zdjęcie.
Q. Czy byłeś przygotowany na Firestorm mediów wybrać się przez odlewanie Carla Bruni-Sarkozy w swoim następnym filmie, "Midnight in Paris"?
AI był bardzo zaskoczony, na poziomie dziennikarstwa, które miały miejsce w stosunku do niej. Ma niewielką rolę w filmie - część rzeczywista, ale to mała część. I strzał z nią dzień, a potem wszystkie papiery powiedziała, że był straszny, a ja 32 wykreśla się z nią. Oczywiście, że nie ma nawet do 10 z niej. To tylko magiczna liczba, że niektóre facet stworzył w pokoju. Potem drukowane, że jej mąż przyjechał do zestawu, i był na nią zły. Przyszedł do zestawu raz, i był zachwycony. Czuł, była aktorka i fizycznych nie mogły być szczęśliwsi.
P: To byłoby zrobić dobry blurb za plakat filmu.
A. Z jakiegoś powodu, prasy chciał powiedzieć złe rzeczy o niej. I nie wiem, czy mieli coś przeciwko Sarkozy'ego, czy była to lepszego sposobu, aby sprzedać papiery. Ale Fabrications tak dzikie i tak całkowicie fałszywe, i zastanawiałem się do siebie, jest to, co dzieje się w Afganistanie i na sprawach gospodarki i realne znaczenie? To jest banalne sprawy. To longwinded odpowiedzi na swoje pytanie: nie byłem przygotowany na kwotę prasowej, że był przywiązany do obrazu, ponieważ pani Sarkozy.
P. Kiedy masz czas między projektami w dół, jak teraz, jak można ją wydać?
A.I do zwykłych rzeczy. Biorę moje dzieci do szkoły w godzinach porannych. Idę na spacer z żoną, bawić się z moim zespołem jazzowym. Wtedy nie ma obowiązku bieżni, obciążniki, aby zachować formę, więc nie dostać więcej zgrzybiały niż ja. Ja w ogóle nie widać dużych filmów Hollywood. Widziałem "Winter's Bone" na drugi dzień i spodobał się film bardzo, kochał wszystkich wykonawców. I kiedy byłem w Paryżu, mam okazję czytać pewną kwotę, Tołstoja i Normana Mailera. Rzeczy, które zsunęły się przez szczeliny w ostatnich latach.
QI pół oczekiwać, że do zobaczenia na 12-godzinnym wykonywania Demons "Dostojewskiego," że Lincoln Center Festival produkowane w okresie letnim.
A. Nie, nie, jestem przyziemny. Czytałem, że materiał, bardziej z obowiązku niż przyjemności. Dla przyjemności, dla mnie to piwo i mecz piłki nożnej.
M.C.
Posty: 3533
Dołączył (a): Cz, 03/03/2005 23:15
Lokalizacja: Redwood City, CA
Słuchaj
Zapis fonetyczny
Słownik - Wyświetl szczegółowy wpis w słowniku.